کانون «دوستان آسمانی» در شب میلاد حضرت زینب غرق در شور و شادی می شود

گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله برنامه هایی که همواره در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه بوده است، برگزاری جشن های میلاد ائمه اطهار (ع) بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این کانون فرهنگی و هنری در برنامه های مختلف مناسبتی به ویژه سالروز تولد اهل بیت (ع) به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازد که این مهم پیش از شیوع همه گیری کرونا پر رونق تر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های این کانون همواره با شکوه و جذاب برگزار شده است، بیان کرد: در مناسبت های مختلف علاوه بر سخنرانی و مدیحه سرایی توسط سخنرانان و مداحان برتر شهر و کشور، برنامه های دیگری همچون اجرای سرود، تئاتر، مسابقه و... برگزار می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه با همه گیری کرونا اگرچه برنامه های جشن در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با محدویت های رو به رو شد اما سعی کردیم تا به شکل های مختلف این رویدادها را گرامی بداریم، تاکید کرد: برخی از این برنامه ها نیز بعضاً به صورت مجازی برگزار شده است.

 

وی با تبریک مناسبت میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س)، خاطرنشان کرد: از جمله مناسبت هایی که کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برگزاری آن مداوت داشته است، اجرای برنامه جشن به مناسبت میلاد این بزرگ بانوی جهان اسلام بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با اشاره به اینکه این برنامه همزمان با شب میلاد عقیله بنی هاشم، برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه میلاد حضرت زینب (س) امشب 29 آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی به جزییات این برنامه جشن اشاره کرد و گفت: مولودی خوانی «فرشید میرزایی» از مداحان اهلبیت (ع) و اجرای گروه سرود از برنامه های این مناسبت به شمار می آید.

 

گواهیان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اظهار کرد: این برنامه نیز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، از جمله تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی به اجرا در می آید.

 

به گزارش شبستان، اجرای این برنامه در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اجرا گذاشته می شود.

 

کد خبر 1005216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha