ایثارگری پرستاران در نجات جان بیماران کرونایی تاریخ ساز بوده است

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر عدم اعتماد به دشمن و ضرورت توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در سایه وحدت و همدلی، گفت: ایثارگری پرستاران و کادر درمان، برای نجات جان بیماران کرونایی فصلی تاریخ ساز در کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در برنامه تلویزیونی کلام آدینه، اظهار کرد: اعتماد نکردن به دشمن و حفظ اتحاد ملی راهکار خنثی سازی تحریم ها و افزایش قدرت کشور در زمینه های مختلف است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، و  با اشاره به  فرهنگ کار و اشتغال در جامعه اسلامی،گفت: سبک زندگی انسان مومن با غیر مومن دارای تفاوت هایی است و اعتقاد ما مسلمین بر این است که خداوند رزاق و روزی دهنده است.

 

وی با بیان اینکه برخی نسبت به رزاق بودن خداوند تعابیر مختلفی دارند، افزود: رزاق بودن خداوند در ادامه مسیر تلاش و کوشش انسان تعبیر می شود و مصداق بارز این مبحث،  ضرب المثل معروف از تو حرکت از خدا برکت است. 

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایطی استثنایی به سر می برد، تصریح کرد: در این شرایط باید جوانان تلاش بیشتری داشته باشند و  مسئولینی که عهده دار مسئولیتی هستند باید عملکردشان مطابق با وجود ظرفیت های بالای استان جهت فراهم نمودن بستر اشتغال مناسب و تقویت فرهنگ صحیح کار بین جوانان تحصیلکرده و بیکار استان باشد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک روز پرستار به جامعه پرستاران استان، به زحمات خستگی ناپذیر این قشر در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: اوج ایثارگری که پرستاران و کادر درمان، برای نجات جان بیماران به ویژه بیماران کرونایی، فصلی تاریخ ساز در کشور بود که برای آیندگان آموزنده است.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به دیدار خانواده سردار شهید حاج« قاسم سلیمانی» با مقام معظم رهبری در هفته جاری به بیان خواست مردم از جانب رهبر انقلاب پرداخت و افزود: از آمران و مجریان شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و مهندس المهدی، در زمان و مکان مناسب انتقام خواهیم گرفت.

 

وی در ادامه به بیان تشریح توصیه های رهبری به مردم و مسئولین نظام پرداخت و ابراز  کرد: اولین توصیه رهبر معظم انقلاب خواند تلاش برای قوی شدن در زمینه های مختلف اقتصادی، علم و فناوری و دفاعی است که باید اجرا شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به توصیه دوم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتماد نکردن به دشمنان، تصریح کرد: تحریم اسلحه دشمن است که به هیچ وجه با انجام مذاکره اقدام به خلع سلاح خود به نفع ما نمی کند، بنابراین راهکار این است که خودمان تلاش کنیم.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه با انجام مذاکره کلاه برجام بر سر ملت بزرگ ایران قرار گرفت و ادامه آن نشان دادن چراغ سبز ضعف به دشمن است، افزود: در این صورت دشمن دچار توهم شکست ملت ایران شده و به سراغ خلع ما از موشک هایمان خواهد رفت.

 

وی  با اشاره به  اینکه حفظ اتحاد ملی توصیه سوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بوده است، گفت: طبیعتا در این بیایانات،سران سه قوه مخاطب اول مقام معظم رهبری  بوده است و سران قوایی که اختلافاتشان را به فضای رسانه ای می کشانند، در مسیر ولایت حرکت نمی کنند.

 

امام جمعه ایلام در پایان خنثی سازی تحریم ها را آخرین توصیه  مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: در استان وحدت نسبتا خوبی بین مسئولین وجود دارد و باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

امام جمعه ایلام  از مردم خواست در شب یلدا حداکثر مراعات را در دورهمی های خانوادگی داشته باشند و در این شب به پرستاران و پزشکان که جان خود را در راستای مبارزه با کرونا و درمان بیماران مبتلا فدا می کنند، کمک کنند.

کد خبر 1005529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha