تولیدات مجازی« آخرین یلدای قرن»

تولیدات مجازی فرهنگ سرای گلستان به مناسبت فرارسیدن آیین باستانی شب یلدا با عنوان «آخرین یلدای قرن» اعلام می شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، پادکست آخرین یلدای قرن نوشته ی فاطمه شیرمحمدلواسانی با شعار «زایشی نو در تفکرمان » با گویندگی مهدیس مقیمی به نشانی https://www.aparat.com/v/os6ci  کاری از گروه فرهنگی فرهنگسرای گلستان، فتوکلیپ «تولد زمین» کاری از کتابخانه طوبی با معرفی آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای آبادان و خرمشهر با صدای باران صالحی به بررسی جلوه های حیات اجتماعی در شب چله از کهن ترین جشن ایران باستان می پردازد. این محصول فرهنگی در فضای مجازی به نشانی https://www.aparat.com/v/oYDuU  قابل مشاهده است .

همچنین پادکست« فلسفه یلدا» کاری از کانون رسانه گلستان به سرپرستی مصطفی قصابیان با رویکرد یلدا در فرهنگ ایرانی بهانه ای برای دورهمی، دیدو بازدید و صله رحم در همه اقوام این مرز و بوم تولید و برای مخاطبین به نشانی

https://www.aparat.com/v/eNxkp   در فضای مجازی بارگذاری شده است.

« یلدا با عطر کتاب» با رویکرد ترویج فرهنگ مطالعه و دورهمی با کتاب با موضوع یلدا به معرفی تعدادی کتاب می پردازد که جشن یلدا به تالیف حمید سفیدگرشهاتقی ،«یلدای روشن» اثر گروه نویسندگان فیدبو ، میراث فرهنگی مکتوب اثر لریتا بدیعی، و جشن یلدا به تالیف  دکتر جمشید صداقت کیش برخی از این کتاب ها می باشد . این محصول نیز با نشانی  https://www.aparat.com/v/9FRvf    از سوی مخاطبان در فضای مجازی قابل بازدید است .

خوراکی های شب یلدا ، موشن گرافی یلدا در قاب سلامت و یلدا آینه معرفت نیز از دیگر تولیدات  این مرکز به مناسبت شب یلداست و به ترتیب با نشانی هایhttps://www.aparat.com/v/zIEco   و https://aparat.com/v/afpxu  و https://www.aparat.com/v/cusoI  در فضای مجازی قابل مشاهده می باشد.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است

کد خبر 1005812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha