ابتکار رسانه‌ای راه‌اندازی رادیو مقاومت نیاز امروز غرب آسیا بود

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به راه‌اندازی رادیو مقاومت، گفت: شرایط سیاسی وا منیتی جبهه مقاومت در غرب آسیا به‌گونه‌ای بود که نیاز به این ابتکار رسانه‌ای داشتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به حضور خود در مراسم افتتاحیه رادیو مقاومت، گفت: این اقدام، ابتکاری به‌جا و درخور تحسین از سوی مدیران و کارکنان کوشای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در منظومه محور مقاومت است.

 

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل ادامه داد: در منطقه ژئواستراتژیک ما(غرب آسیا) ترتیبات سیاسی و امنیتی که به جبهه مقاومت و یا محور مقاومت نام‌گرفته است نیاز به این ابتکار رسانه ای داشت.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز مقاومت صهیونیست ها را در پشت دیوارهای بتونی بلند «حبس» کرده و در آینده آنها را «حذف» خواهد کرد، اظهار داشت: بی تردید صهیونیست ها جایی در آینده منطقه ندارند.

 

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اضافه کرد: راه حل سیاسی فلسطین برگزاری رفراندوم میان ساکنان اصیل فلسطینی اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی است(و نه صهیونیسم) و‌ راهکار واقعی مقاومت است و‌ مقاومت.

 

سخنگوی ستاد سالگرد شهید سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز به کار رادیو مقاومت با یاد قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم، قهرمان امت اسلامی سردار سپهبد سلیمانی عزیز کلید خورد که یادش پر رهرو، ماندگار، مقاوم و شتابان است.

کد خبر 1006089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha