افزایش ۸۰ درصدی اعتبارات فاضلاب گلستان در سال ۱۴۰۰

حق شناس گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ میزان اعتبارات بخش فاضلاب استان گلستان ۸۰ درصد نسبت به سالجاری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» امروز «سه شنبه ٢ دی» در حاشیه آیین تجلیل از فعالان پویش «الف-ب-ایران» که به صورت وبینار با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: امروز به صورت متمرکز روز قدردانی از صنعت آب، برق و فاضلاب سراسر کشور بود که این مراسم به صورت وبینار با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در سالجاری و سال آینده اعتبارات خوبی را برای تقویت شبکه، آب و برق و فاضلاب استان در نظر گرفته شده است که این اعتبارات صرف تقویت سدهای استان، آبرسانی به روستاها و توسعه شبکه برق می شود.

 

حق شناس بیان کرد: در لایحه بودجه سال 1400 میزان اعتبارات بخش فاضلاب استان گلستان 80 درصد نسبت به سالجاری افزایش یافته است.

 

وی گفت: سدشصت کلاته یا میرداماد نیز در بودجه سال آینده  دارای ردیف اعتباری شده و امیدواریم براین اساس مشکل و دغدغه های تامین آب شهر گرگان برطرف شود.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه چهار سد استان گلستان در لایحه بودجه سال آینده افزایش اعتبارات داشته است، افزود: برای سد نرماب در سال جاری 290 میلیارد و در سال آینده 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

حق شناس افزود: دولت در بخش آب و فاضلاب و برق در بودجه سال 1400 اعتبارات قابل توجهی را پیش بینی کرده است و امیدواریم این اعتبارات در سال آینده نیز تخصیص داده شود تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی استان را جبران کنیم.

 

کد خبر 1006518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha