سرود ابزاری موثر برای عمومی و مطرح کردن مسائل فرهنگی جامعه است

جوادیان زاده با اشاره به تولیدات هنری در قالب سرود توسط کانون های مساجد گفت: سرود ابزاری موثر برای عمومی و مطرح کردن مسائل فرهنگی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از گروه سرود « فجر جاوید» کانون فرهنگی هنری غدیر یزد به مناسبت تهیه و تولید سرود « حضرت باران» به مناسبت هفته وحدت گفت: کانون های مساجد با هدف ایجاد فضای داوطلبانه و مردمی برای فعالیت های فرهنگی و هنری با مجوریت مساجد و محلات شکل گرفته اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: هر کجا که کانون های مساجد و تشکل های داوطلب مردمی فعالیتی انجام می دهند همراه با نشاط، شادابی و ماندگار می شود.

 

جوادیان زاده با اشاره به آثار گروه سرود « فجر جاوید» کانون غدیر یزد ادامه داد: سرود حضرت باران به عنوان یکی از آثاری است که به مناسبت هفته وحدت تولید و ماندگار شد.

 

وی گفت: ما نیاز به تولیدات هنری هستیم زیرا خلا ان در جامعه احساس می شود که در این راستا کانون های مساجد می توانند با تولیدات هنری خود مانند سرود « حضرت باران» در این مسیر فعالیت کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: ما معتقدیم که هنرمند باید هنر مرتبط با مساله اجتماعی ایجاد کند و در این راستا نیز مسائل را می توانیم در قالب هنرهایی مانند سرود، عمومی و مطرح کنیم.

کد خبر 1006696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha