مجتمع های دامپروری جُنگ و شیشک نهبندان تعیین تکلیف شود

بیکی گفت: مجتمع شترداری جُنگ و مجتمع دام سبک شیشک نهبندان از سوی جهاد کشاورزی تعیین تکلیف شود‌.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۲ دی) در جلسه بررسی آخرین وضعیت اراضی واگذار شده بر طرح های تولیدی در شهرستان نهبندان که با حضور مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: جانمایی طرح ها به گونه ای باشد که متحمل هزینه های مضاعف برای تأمین زیر ساخت نباشیم.

 

فرماندار نهبندان ضمن تأکید بر انتخاب نقاطی از شهرستان برای ایجاد سایت های دامپروری، گفت: کاربری ها باید به گونه ای انتخاب شود تا برای تأمین برق و آب با مشکل مواجه نشویم.

 

 وی خواستار بررسی زمین های واگذار شده در راستای ایجاد واحدهای تولیدی در نهبندان شد و افزود: زمین های واگذار شده برای موضوعات مختلف باید به سرانجام رسیده و زمینه ساز شغل و تولید شود.

 

وی  تصریح کرد: اراضی واگذار شده برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرستان نهبندان بر اساس مصوبات کارگروه زیربنایی مهلت دارند تا راه اندازی شوند، در غیر اینصورت زمین واگذار شده باید پس گرفته شود.

 

 وی در پایان با بیان اینکه در بحث واگذاری زمین نظارت ها باید مستمر باشد، افزود: مجتمع جُنگ و شیشک با توجه به عدم بهره برداری از برخی واحدها و وجود تقاضای جدید باید هر چه زودتر توسط جهاد کشاورزی تعیین تکلیف شود.

 

 

کد خبر 1006760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha