بهره برداری از ۱۰۴۵ طرح عمرانی پس از اجرای تحریم ها در کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری گفت: یک هزار و ۴۵ طرح عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی در مناطق مختلف این استان به بهربرداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز ( ۲ دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تحریم ها با وجود مشکلات مالی دولت و تنگنای اقتصادی، سال های درخشانی در توسعه و رفع محرومیت های استان در تمامی حوزه ها سپری شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای این تعداد طرح در طول سه سال بیش از ۲۳ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی یادآور شد: از این میزان طرح ها ۳۶۶ مورد با اعتباری بیش از ۶ هزارو ۱۵۷ میلیار ریال در هفته دولت و دهه فجر سال ۹۷، ۴۸۳ طرح با اعتباری بیش از ۹ هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال در سال ۹۸ و ۱۹۶ طرح عمرانی با هفت هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال در هفته دولت سالجاری افتتاح شده است.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: بهره برداری از ده ها تخت بیمارستانی، طرح های صنعتی، کلاس های درس، آبیاری نوین، گازرسانی به تمام روستاها، طرح های گردشگری و کلنگ زنی نیروگاه و موارد دیگر از جمله اقدام های انجام شده که از سال ۹۷ تاکنون اجرا شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان افتتاح و ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی نیز تا پایان سال به بهرداری خواهد رسید که در این زمینه از استان های برتر کشور هستیم.

کد خبر 1006784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha