پرستاران چهارمحال و بختیاری خانه دار می شوند

عباسی از ساخت خانه پرستاران چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی آمادگی ارائه تسهیلات برای ساخت این محل را دارند و شهرداری نیز در ساخت خانه پرستاران استان حامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه(سه شنبه 2 دی) در دیدار اعضای نظام پرستاری و حزب خانه پرستاران چهارمحال و بختیاری که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، گفت: پرستاران در سال های اخیر تجارت ارزشمندی را کسب کرده اند که این تجربه ها در دوران کرونا نمود عینی یافت.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پرستاران امروز از توانمندی های بسیاری از جمله ساختارهای مدیریتی برخوردارند، افزود: با بازنگری در ساختار نظام بهداشت و درمان کشور می توان بخشی از مدیریت این حوزه را به پرستاران سپرد.

 

وی از ساخت خانه پرستاران چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: دستگاه های دولتی آمادگی ارائه تسهیلات برای ساخت این محل را دارند و شهرداری نیز در ساخت خانه پرستاران استان حامی است.

 

عباسی بر ضرورت راه اندازی شرکت های تعاونی چندمنظوره برای پرستاران استان تاکید کرد و ادامه داد: با تشکیل این شرکت ها و جذب مشارکت های بخش خصوصی و دولتی خدمات بیشتری به پرستاران استان ارائه می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات پرستاران در حوزه های مختلف از جمله ساختارهای اداری باید پیگیری شود، تصریح کرد: نباید خدمات پرستاران را تنها به مراکز درمانی محدود کنیم بلکه آن ها می توانند سلامت و بهداشت را در میان آحاد جامعه گسترش دهند.

 

وی همچنین ارتقای امنیت بیمارستان ها را از مسائل مطرح شده در جلسه آتی شورای تامین استان خواند و خاطرنشان کرد: باید اقدامات موثر در کاهش تنش های بیمارستانی و ساختار اداری بیمارستان ها با جدیت انجام گیرد.

 

کد خبر 1006837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha