وزارت بهداشت هيچ مشكلی در تهيه كيت های تشخيص سريع كرونا ندارد

اخوان گفت: وزارت بهداشت هيچ مشكلی در تهيه كيت های تشخيص سريع كرونا ندارد و هر تعداد كه نياز باشد در اختيار دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «امير احمد اخوان»، امروز (چهارشنبه ۳ دی) در جلسه بررسی اقدامات انجام شده طرح «شهيد سليمانی» گفت: اجرای اين طرح برای وزارتخانه مهم بوده و وزير بهداشت محكم پای آن ايستاده و اعتبارات مناسبی برای اين طرح در نظر گرفته شده است.

 

ناظر و نماينده وزير بهداشت در اجرای طرح «شهيد سليمانی» با اشاره به اجرای طرح در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: آمار و نتايج كار نشان از اين دارد كه تاكنون فعاليت رئيس و مسئولين اين دانشگاه و همين طور همكاری ساير نهاد های شهرستان های جهرم و خفر  نقش چشمگيری در انجام موفقيت آميز اين طرح داشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه تست های گرفته شده در اين ۲ شهرستان از برخی ديگر دانشگاه های بزرگ كشور هم بيشتر بوده است، تصریح کرد:‌ اجرای موفق اين طرح بدون همكاری و مشاركت مردم امكان پذير نيست.

 

اخوان همچنين همكاری مردم شهرستان های جهرم و خفر را در اجرای اين طرح ستود و گفت: هدف اصلی اين طرح با نام شهيد والامقام سردار سليمانی جهت بيماريابی و كنترل ويروس كرونا است.

 

به گفته ناظر و نماينده وزير بهداشت در اجرای طرح «شهيد سليمانی» وزارتخانه هيچ مشكلی در تهيه كيت های تشخيص سريع كرونا ندارد و هر تعداد كه نياز باشد در اختيار دانشگاه ها قرار می دهيم.

 

وی تاكيد كرد: از نكاتی كه بايد بر آن توجه داشته باشيم جلوگيری از عادی شدن اوضاع و پايين آمدن حساسيت ها است. 

 

اخوان با اشاره به همكاری اصناف در اجرای محدوديت ها گفت: از تمام اصناف سپاسگزاريم و رایزنیهايی در خصوص كسب اعتبار جهت جبران خسارت آنها انجام می شود.

کد خبر 1007113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha