بصیرت مردم فتنه ۸۸ را خاموش کرد

حجت الاسلام موسوی، پیام حماسه ۹ دی را بصیرت در برابر توطئه های دشمن خواند و گفت: هوشیاری مردم در ۹دی فتنه ۸۸ را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ️حجت الاسلام «سید سجاد موسوی»، امروز(3دی) در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی در دفتر امام جمعه الشتر برگزار شد، اظهار داشت: نه ۸۸ نمونه ای از دام استکبار برای انحراف امت از نظام اسلامی بود.

 

امام جمعه الشتر با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی و تجدید پیمان مجدد با ولایت و امام امت بود، تصریح کرد: گرامیداشت 9 دی امری مهم برای جلوگیری از فاصله افتادن بین امام و امت که پروژه و توطئه استکبار است، ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از فضای اختلافی که در جریان فتنه 88 وجود داشت استفاده کرد، یادآور شد: در این راستا عده ای که از ولایت فاصله گرفته بودند، زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کردند و اما بصیرت و هوشیاری به موقع مردم این فتنه را خاموش کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه از عوامل ایجاد فتنه ۸۸، دور شدن از ولایت بود و این مصادیق در طول تاریخ انقلاب بوده و هست، تأکید کرد: راه خنثی سازی توطئه دشمنان بصیرت است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید گفتمان ۹ دی و بصیرت را بین نسل جوان ترویج داد، عنوان داشت: بصیرت و هوشیاری نسل جوان در مقابله با دسیسه نفوذ دشمن مؤثر است.

 

امام جمعه الشتر تأکید کرد: اگر امروز امت اسلامی یکپارچه در مقابل استکبار ایستاده و انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده به دلیل رهبری حکیمانه امام امت است.

کد خبر 1007138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha