قربانیان کرونا به ۲۹۱ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۹۱ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (۳ دی ماه) اظهار کرد: هم اکنون ۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۲۰ بیمار در بخش‌ های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد، ۲۰ هزار و ۴۷۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: امروز ۳۵۵ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۵ درصد موارد مثبت بوده و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد (۵۰ درصد)، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و دنا است.

 

یزدان پناه یادآور شد: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه به جز در موارد ضروری توصیه می شود.

 

کد خبر 1007168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha