تبدیل بحران به فرصت، مدل مدیریت امام بود

حجت الاسلام سرایی گفت: امام راحل اول به خدا سپس به خود و مردم باور داشت که این رمز پیروزی انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «عبدالرحیم سرائی» امروز در مراسم تجلیل از خیرین تبریزی کمک های مومنانه با اشاره به آیه قرآن در مورد ویژگی انسانهای وارسته اظهار داست: طبق آیه قرآن مجاهدت در راه خدا یک ویژگی برجسته است که این مجاهدت به اشکال مختلف، زمینه نزدیکی و محبوبیت پیش خدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه باور به نیروی امداد الهی، می تواند انگیزه مجاهدین راه دین خدا را چندین برابر کند گفت: امام راحل اول به خدا سپس به خود و مردم باور داشت که این رمز پیروزی انقلاب بود.

وی افزود: مدل مدیریت امام تبدیل کردن همه بحران‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و… به فرصت بود و اینک هم این مدل با هدایت سکاندار کشتی انقلاب یعنی رهبر بزرگوارمان، به خوبی اجرا می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب در خارج از مرزها گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی به فراتر از مرزها مخصوصا در کشورهای همسایه گسترش پیدا کرده و دشمنان را عصبانی کرده است.

وی گفت: این نکته را نباید فراموش کرد که انقلاب هزینه های مالی، جانی و… زیادی داده است و الان وظیفه ما این است از این انقلابی که چنین بهای سنگینی پرداخته، محافظت کنیم.

حجت الاسلام سرائی در ادامه با اشاره به هجمه های رسانه ای و فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر میدان، میدان قلم و رسانه است و می توان گفت که جهاد فرهنگی و رسانه ای وظیفه هر ایرانی است لذا همه باید هوشیار باشیم که در وهله اول در دام شایعه پراکنی‌ها، تفرقه افکنی‌ها، ایجاد موج یأس و نا امیدی و بسیاری از هجمه های دیگری که از طریق هجمه رسانه ای علیه انقلاب پمپاژ می شود، گرفتار نشویم.

کد خبر 1007189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha