استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای معرفی مکتب شهید سلیمانی به دانش آموزان

حقیقی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای معرفی این شهید تاکید کرد و گفت: قبل از آغاز تدریس در این شبکه لازم است تا مطالبی از این شهید تهیه و به دانش آموزان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه دیروز در جلسه ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد سردار سلیمانی در استانداری اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا با تزریق مالی، جمهوری اسلامی را در ابعاد مختلف تهدید کنند.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی چیزی جز بدنامی نصیب استکبار نشد، گفت: به برکت خون این شهید شرایط دشمنان بدتر شده است.

 

وی با یادآوری اینکه بدنامی آمریکا و سران استکبار در منطقه یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی بود، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل نیز در چند سال گذشته دولتش را تغییر می دهد که نشان از پوچی این رژیم دارد.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه مردم آمریکا نیز حکومت ترامپ را قبول ندارند، گفت: این موضوع در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و موضوعات اجتماعی این کشور قابل درک است.

 

حقیقی با اشاره به اینکه ترامپ در کنترل بیماری کرونا علیرغم امکانات بهداشتی موجود عاجر است، گفت: در حال حاضر عرصه برای استکبار تنگ شده است، از اینرو دست به عملیات های ناجوانمردانه می زند.

 

به گفته وی، مردم ایران با بصیرت و هوشیاری در برابر فشارهایی که در شرایط کرونایی و تحریم وارد می شود، ایستاده اند و هزینه ایستادگی و مقاومت را با افتخار می پردازند.

 

حقیقی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی باید در شان، مقام و منزلت این شهید باشد، گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دستگاه‌های مختلف در سطح استان با مسئولیت فرمانداران اجرا می شود.

 

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای معرفی این شهید تاکید کرد و گفت: قبل از آغاز تدریس در این شبکه لازم است تا مطالبی از این شهید تهیه و به دانش آموزان ارائه شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: دستورالعمل اجرای برنامه‌های دهه بصیرت از 9 تا 19 دی از سوی شورای امنیت کشور و ستاد ملی کرونا ابلاغ شده که بر اساس آن برای اجرای برنامه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 1007237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha