تربیت و رشد نیروهای انقلابی یکی از ماموریت های اصلی «فهما»

مظاهری گفت: یکی از ماموریت های اصلی و مهم فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران»، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر مساجد است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی و مهم فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران»، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نوجوانان و جوانان با انجام فعالیت های متنوع فرهنگی در حوزه مسجد استعدادهای خود را نشان می دهند.

 

وی ابراز کرد: ظرفیت عظیم مردمی، با مشارکت و حضور فعالانه قشر کودک، نوجوان و جوان در راستای اعتلای فرهنگ مسجدی در اتمسفر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به ‌عنوان یکی از موثرترین نهادهای مردمی با پیوست مسجدی مطابق با اهداف عالی نظام و در‌صدد تربیت و پرورش نیروهای متخصص جوان گام برداشته است.

 

مظاهری بابیان اینکه یکی از اهداف مهم طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، است افزود: جریان سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش، حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال قالب فعالیت ‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و با تمرکز بر رویکرد آموزش انجام می شود.

 

وی افزود: مدیران و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با حضور در سامانه «بچه های مسحد» و شرکت در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت های انجام شده کانون را بارگذاری کرده و نسبت به کسب حداکثری امتیاز اقدام کنند.

 

کد خبر 1007273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha