اهدای ۲۹ تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند روستایی

دلسوز خالدی از اهدای ۲۹ تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند روستایی شهرستان سروآباد خبر داد.

دلسوز خالدی مدیر آموزش و پرورش سروآباد امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای پویش لبخند رضایت 29 عدد تبلت و گوشی تلفن همراه  به ارزش 120 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند روستایی شهرستان اهدا شد.

 

وی گفت: طرح پویش لبخند رضایت با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.  

 

وی بیان کرد: در شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا، استفاده از فناوری روز و شبکه‌های اجتماعی در زمینه  آموزش به دانش‌آموزان امری ضروری و انکارناپذیر است که این مهم نیازمند عزم جدی است.

 

مدیر آموزش و پرورش سروآباد‌ به نقش خیّرین و مشارکت نهادهای حمایتی و انجمن‌های مردم نهاد با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شهرستان سروآباد با توجّه به پراکندگی و جمعیت 83 درصدی روستایی و وضعیت اقتصادی خانواده‌ها نیازمند به کمک خیّرین و افراد متمکن است.

 

خالدی با تقدیر از فرمانداری، کمیته امداد امام(ره)، خیّرین، فرماندهی نیروی انتظامی و انجمن مردمی ریگای روناکی و همکاران فرهنگی گفت:  تاکنون تعداد 29 عدد تبلت و گوشی تلفن همراه به ارزش 120 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند اهداء شده است.

 

شهرستان سروآباد در 75 کیلومتری شهرستان سنندج و غرب استان کردستان واقع شده است.

 

کد خبر 1007359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha