تعامل مستمر با استانداران و الزام استانها به رعایت پروتکلها در پایانه های مسافربری

جمالی نژاد از تعامل مستمر با استانداران و الزام استانها به رعایت پروتکلها در پایانه های مسافربری خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدها و بازرسی های سرزده انجام شده، نواقص شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست مشترک قرارگاه عملیاتی با دبیران کمیته های اطلاع رسانی، حمل ونقل عمومی، بهداشت و درمان و تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا در محل وزارت کشور برگزار شد. مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در این نشست از تعامل مستمر با استانداران و الزام استانها به رعایت پروتکلها در پایانه های مسافربری خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدها و بازرسی های سرزده انجام شده، نواقص شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

جمالی نژاد با اشاره تخصیص 100 میلیارد تومان یارانه بلیط از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت این مبلغ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به پیگیری مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تامین 5 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان درونشهری، گفت: اقدامات اولیه انجام شده است و به زودی این اتوبوسها تامین خواهد شد. همچنین پیشنهاد تهیه هزار دستگاه اتوبوس برای شهرداری های تهران و تبریز علاوه بر مصوبه مذکور داده شده است، که درحال پیگیری است.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری همچنین از الزام شهرداری ها و استانداری ها برای حفظ ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: پیگیری های اولیه برای انتشار اوراق مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

جمالی نژاد همچنین به طرح ارائه 6 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به تاکسی داران اشاره کرد و گفت: موانعی برای ارائه ضمانت از سوی تاکسیداران وجود داشت که با رایزنی های انجام شده، این موانع برطرف شد و همه تاکسی دارانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

کد خبر 1007420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha