بزرگداشت شهدای عملیات «کربلای ۴» در کانون «دوستان ‌آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: همزمان با سالروز عملیات «کربلای ۴» آیین بزرگداشت شهدای این عملیات در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین بزرگداشت شهدای عملیات «کربلای چهار» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»‌ شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: مراسم بزرگداشت «شهدای عملیات کربلای چهار» همزمان با سالروز این عملیات همراه با خاطره گویی همرزمان شهدا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در این مراسم «رضا توحیدی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزم شهدای عملیات کربلای چهار به خاطره گویی در وصف رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در راستای این علمیات پرداخت.

 

گواهیان اظهار کرد: همچنین این مراسم با پخش مستند «حاج مراد» روایتی از زندگی رزمنده دلاور لشکر المهدی (عج) «مراد رحمانیان» که توسط گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است، همراه بود که مورد استقبال حاضران در این آیین قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به برگزاری این مراسم با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: دراین مراسم سایر شیوه نامه های بهداشتی همچون رعایت فاصله فیزیکی و تاکید بر ورود با ماسک به اجرا در می آید.

 

وی با گرامی داشت یاد و خاطره غواصان شهید در عملیات «کربلای چهار»، عنوان کرد:‌ رزمندگان اسلام در این عملیات جانانه و فداکارانه مقابل آماج حملات سنگین و حجم گسترده آتش توپخانه دشمن ایستادگی کردند و به همین دلیل از شهدای غواص به عنوان مظلوم ترین شهدای جنگ تحمیلی یاد می‌ شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه عملیات «کربلای چهار» در واقع عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات «کربلای پنج» بود، عنوان کرد: پیروزی در عملیات «کربلای پنج» ثمره خون شهدای «کربلای چهار» بود.

 

گواهیان در پایان گفت: بزرگداشت شهدا وظیفه ای است که نباید از آن غافل شد بلکه بازماندگان دوران دفاع مقدس باید در این زمینه و در راستای زنده نگه داشتن رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در نبرد علیه ظلم و جور نقش خود را همواره به خوبی ایفا کنند.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه بزرگداشت شهدای عملیات کربلای چهار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

کد خبر 1007530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha