بیشترین تعداد مدارس سنگی خوزستان در شهرستان ایذه قرار دارد

قربانی با بیان اینکه در فاز اول تخریب مدارس سنگی و احداث مدارس جدید، بیش از ۳۰۰ کلاس درس جدید تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بیشترین تعداد مدارس سنگی خوزستان در شهرستان ایذه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» امروز (جمعه ۵ دی) در آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از چند مدرسه جدید در شهرستان ایذه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان ایذه سه مدرسه جدید کلنگ‌زنی شد که با مشارکت خیرین احداث می‌شود.

 

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان تصریح کرد: مدرسه اول ۶ کلاسه است که توسط خیر نیکوکار احمد شریعتی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث می‌شود.

 

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساخت دو مدرسه سه کلاسه در روستاهای محروم سرآب بخش سوسن و کلدوزخ ۲ ایذه، هرکدام با زیربنای ۱۴۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیر ارجمند ابوالفضل جوکار قهرودی آغاز شد که سهم خیر در مجموع پنج میلیارد ریال است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد مدارس سنگی خوزستان در شهرستان ایذه قرار دارد اضافه کرد: در حال حاضر کار احداث ۸۰ کلاس درس جدید جهت جایگزینی مدارس سنگی آغاز شده که از این تعداد ۴۵ کلاس در شهرستان ایذه قرار دارد.

 

قربانی یاد آور شد: در فاز اول تخریب مدارس سنگی و احداث مدارس جدید، بیش از ۳۰۰ کلاس درس جدید تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کد خبر 1007542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha