خیران سلامت ملایر بیش از یکصد سبد معیشتی را به بیماران نیازمند هدیه کردند

آذر همایون گفت: یکصد بسته سبد غذایی به بیماران نیازمند به ویژه بیماران نیازمند کرونایی در شب میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا توسط خیرین سلامت ملایر اهدا شد که ارزش این بسته ها پانصد و پنجاه میلیون ریال بوده است.

«عباس آذر همایون »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: در یک ماه گذشته 510 بیمار نیازمند به این مجمع مراجعه کرده اند که با توجه به نیاز این بیماران خدمات لازم به این افراد داده شده است.

 

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر  افزرود: این خدمات شامل  معرفی بیماران به پزشک و آزمایشگاه و سونوگرافی ،پرتو درمانی و شیمی درمانی  ،کمک هزینه جهت تهیه دارو  به بیمارسرطانی  نیازمند، کمک هزینه ایاب و ذهاب بیماران جهت انجام پرتو درمانی ، در اختیار قرار دادن وسایل توانبخشی به ۴۱ بیمار نیازمند شامل:کپسول اکسیژن ،ویلچر،واکر،تشک مواج،ساکشن، توزیع 600عدد ماسک در بین خانواده های بیماران نیازمند و.. بوده است.

 

وی از توزیع یکصد بسته سبد غذایی شامل گوشت،روغن ،برنج،ماکارانی،رب گوجه،قند ،چای،شکر  و 500 عدد ماسک بیماران نیازمند به ویزه بیماران نیازمند کرونایی در شب میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا خبر داد و گفت: ارزش این بسته ها  پانصد و پنجاه میلیون ریال بوده است.

 

وی ذبح و توزیع چهار  راس گوسفند از محل مساعدت خیرین  به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا و اهدا   22  کیلو گوشت دیگر به همت جمعی دیگر از خیرین  در بین بیماران نیازمند را نیز از دیگر اقدامات این مجمع طی یک ماه گذشته دانست.

 

آذر همایون از توزیع  حواله  280 بسته سبد کالا با مشارکت اداره اوقاف به خانواده های بیماران سرطانی نیازمند خبر داد  و تصریح کرد: اهدای گوشت چرخ کرده و مرغ از طرف  یکی از خیران  به ارزش  یک میلیون و 900 هزار تومان ، اهدای شیر خشک، البسه و پوشاک ، و... نیز از دیگر مساعدتهای خیران سلامت ملایر در یک ماه گذشته بوده است.

 

 وی با بیان اینکه خیران در حوزه تجهیزات پزشکی نیز  سه دستگاه کپسول اکسیژن ،یک دستگاه ساکشن و یک دستگاه اکسیژن ساز یک دستگاه واکر چرخ دار،تشک مواج و سه عدد عصا و همچنین واریزی برای تهیه به تجهیزات و حوزه‌های عمرانی را داشته‌اند گفت: تقدیر حضوری مدیرعامل و اعضای محترم مجمع از پرستاران مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در روز میلاد حضرت زینب (س)و روز پرستار ، انجام مرتبه خدمات پرستاری رایگان در منزل ، برگزاری جلسه با شورای محترم روستای علی آباد به منظور آشنایی با اهداف و عملکرد مجمع خیرین سلامت و برگزاری نشست داخلی اعضای محترم مجمع به منظور پیشبرد اهداف مجمع از دیگر اقدامات انجام شده مجمع خیرین سلامت ملایر در یک ماه گذشته بوده است.

کد خبر 1007625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha