اختتامیه جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش بهمن برگزار می شود

محمدی گفت: اختتامیه جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» صبح امروز (شنبه 6 دی) در رونمایی از پوستر جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عضوی از ستاد اقامه نماز استان است و با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی در خصوص نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز رقم می زنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان  ادامه داد: با همدلی و همراهی اعضای ستاد اقامه نماز استان گلستان در مسیر ترویج فرهنگ نماز خوش درخشیدیم و از حمایت استانداری گلستان در این زمینه تشکر می کنیم.

 

محمدی متذکر شد: در این فضای کرونایی که برخی از این ویروس به عنوان تهدید یاد می کنند فرصتی به وجود آوردیم و زمینه برگزاری جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش فراهم کردیم.

 

وی بابیان اینکه اختتامیه جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در بهمن ماه و دهه فجر برگزار می شود، افزود: امیدواریم با حمایت های انجام شده هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت شاهد دریافت آثار زیادی به این جشنواره باشیم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان متذکر شد: در جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش سعی می شود شاعران و نویسندگان استان را به جامعه معرفی کنیم و همچنین اشعاری که به این جشنواره می رسد با نظر اساتید اصلاح شود و کتاب شعر نماز و نیایش از این جشنواره به چاپ برسد.

کد خبر 1007758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha