توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی در قزوین

حجت الاسلام مجیدی از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: توزیع این بسته ها به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی از فردا هفتم دی ماه در بین خانواده های نیازمند استان آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» امروز (شنبه ۶ دی) در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه اول مقرر است طرح حمایت معیشتی از خانواده های بی بضاعت استان در قالب طرح شهید سلیمانی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اجرا شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این برنامه در چهار شهرستان قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و البرز که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دارای اداره اجرایی است، انجام می شود.

 

وی عنوان کرد: تاکنون طرح توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله توسط این اداره کل اجرا شده و بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است و در این مرحله هم ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی طی چند روز متناوب و از روز یکشنبه هفتم دی ماه تا پایان هفته در شهرهای مختلف توزیع می شود.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: در دوره های گذشته در کنار اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقلام خوراکی مانند برنج، روغن، رب، قند و مرغ توزیع می شد که در این مرحله با توجه به شرایط اقتصادی موجود و عدم توانایی خانواده های نیازمند، از محل موقوفات گوشت قرمز هم در این بسته معیشتی دیده شده است.

 

وی یادآور شد: بر این اساس از محل موقوفات ۱۹ گوساله تهیه و ذبح شده است که بسته های گوشت قرمز در حال آماده سازی است تا در طرح شهید سلیمانی و در این بسته های مهیشتی توزیع شود.

 

کد خبر 1007998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha