سرمایه‌گذاری در حوزه وقف موجب توسعه شهر می‌شود

فاتحی نژاد بر ضرورت سرمایه گذاری در املاک وقفی تاکید کرد و گفت:سرمایه‌گذاری در حوزه وقف موجب توسعه شهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران به بحث سرمایه‌گذاری برای موقوفات اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود صرف موقوفات جوابگوی چالش‌های موجود در زمینه توسعه و حل مشکلات مردم در جامعه نیست و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود.

 

محمد تقی فاتحی‌نژاد با تأکید بر سرمایه‌گذاری در بحث موقوفات و تآمین هزینه‌های جاری آن گفت: یکی از مناسب‌ترین راه‌ها، سرمایه‌گذاری در املاک وقفی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در این بخش قطعا به اشتغال جوانان هم کمک خواهد کرد، گفت: اوقاف در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین حمایت از تولید داخلی از شهروندان دعوت می‌کنند که در ارتباط با طرح توسعه اقتصادی املاک وقفی خود با اوقاف همکاری کنند.

 

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه وقف علاوه بر توسعه شهر موجب صیانت از سرمایه شهروندان و جلوگیری از سودجویی فرصت‌طلبان خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان تعداد مساجد شهرستان را ۴۷۸ مورد و بقاع امامزادگان را ۱۱ مورد اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات متعددی در این مکان‌های مقدس صورت گرفته است که از جمله آن توزیع کمک‌های مومنانه بین مستمندان و توزیع اقلام‌ بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

کد خبر 1008157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha