راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمران به معروف حمایت می کند

سردار حمیدی گفت: کارکنان راهور نیروی انتظامی تهران بزرگ خود را مکلف می‌دانند که در جهت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به ‌معروف و نهی ‌از ‌منکر استان تهران، در راستای تعامل و هم‌افزایی نهاد‌های نظامی و انتظامی با ستاد امربه معروف و نهی ‌از ‌منکر، نشست تخصصی با حضور جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، دفتر هماهنگی قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح ستاد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد فاطمی روش» با اشاره به ضرورت تعامل و هم‌افزایی میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تهران بزرگ، بر حمایت همه جانبه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در تمامی سطوح این نهاد انتظامی تأکید کرد.

 

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: حضور عوامل انتظامی در جامعه مصداق امر به معروف و نهی از منکر است چه با حضور این افراد در سطح جامعه آحاد مردم ترغیب به اجرای قانون که همان معروف است و پرهیز از جرایم و تخلفات که مصداق نهی از منکر است شده‌اند، لذا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران این آمادگی را دارد که در راستای احیای این فریضه‌ الهی با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود با مجموعه نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشد.

 

در این نشست سردار «محمد حسین حمیدی» فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی پلیس راهور در راستای برخورد با هنجارشکنان گفت: کارکنان راهور نیروی انتظامی تهران بزرگ خود را مکلف می‌دانند که در جهت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر از هیچ تلاشی مضایقه نکنند و با تمام توان در احیای این فریضه الهی قدم بردارند.

 

در پایان این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام حامد فاطمی‌روش جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، مهدی بختیاری مسئول دفتر هماهنگی قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح ستاد امر به معروف و سردار حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد بر ضرورت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در پلیس راهور تأکید شد.

 

کد خبر 1008258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha