محفل نورانی انس با قرآن در مسجد الاقصی کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام کیانی گفت: به مناسبت یکمین سالگرد شهادت« حاج قاسم سلیمانی» محفل نورانی انس با قرآن کریم در مسجد الاقصی کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام« سعید کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: همزان با 13 دی سالگرد شهادت فرمانده سلحشور سپاه اسلام و فرمانده سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی و برادر ابو مهدی مهندس که در یک اقدام تروریستی توسط آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند برنامه های مختلفی با محوریت کانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم (عج) در محله کوی فلسطین انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم(عج) افزود:  به مناسبت نخستین سالگرد شهیادت حاج قاسم سلیمانی محفل نورانی انس با قرآن کریم طی امروز(7 دی ماه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی با اشاره به دعوت از قاریان برجسته استانی برای حضور در این محفل نورانی، بیان کرد: این محفل نورانی با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد، پایگاه بسیج شهید دکتر چمران و موسسه قرآنی یوسف نبی(ع) در مسجدالاقصی کوی فلسطین برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کیانی افزود: همچنین به مناسب گرامیداشت دهه فاطمیه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با رویکرد فضای مجازی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

کد خبر 1008314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha