شهید خطیری نمونه ای کامل از مجاهد در مرزهای کشور بود

ابراهیمی گفت: سروان شهید خطیری افسر بسیار مؤمن، متعهد و قاری قرآن بود و نمونه ای کامل از مجاهدی بود که طی سال های جوانی در مرزهای کشور خدمت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد ابراهیمی » عصر امروز(یکشنبه 7 دی) در مزار شهید سروان «نبی الله خطیری» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهید سرافراز مسئولیت فرماندهی گروهان مرزی «کرند» را برعهده داشتند.

 

فرمانده مرزبانی استان گلستان ادامه داد: سروان شهید خطیری 18 سال سابقه خدمت در نیروی انتظامی و مرزبانی داشت و در طول این سالها ایثارگرانه نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کرده است.

 

ابراهیمی بیان کرد: این شهید بزرگوار افسر بسیار مؤمن، متعهد و قاری قرآن بود، وی افسری بسیار شجاع، با اخلاق و نمونه کاملی از مجاهدی بود که در جوانی در مرزهای کشور خدمت کرد.

 

وی گفت: این شهید بزرگوار بسیاری از کارهای نیروهای تحت امر را به صورت شخصی رفع و رجوع می کرد و مجموعه تحت امر این شهید از وی رضایت داشتند.

 

فرمانده مرزبانی استان گلستان تأکید کرد: به طور قطع مرزبانی استان گلستان با ارتقاء و توسعه تجهیزات، نیروی انسانی و امکانات و براساس راهبردها و کاهش آسیب پذیری و ارتقای تعاملات که یکی از راهبردهای اصلی مرزبانی به شمار می رود تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت در نقاط مرزی استان به کار می گیرد.

 

 

کد خبر 1008531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha