سنگ‌‌اندازی صهیونیستها در واکسینه کردن اسرای فلسطینی

یک وزیر اسرائیلی به مقامات زندان دستور داده است که زندانیان فلسطینی را علیه ویروس کرونا واکسینه نکنند ، و گفت که به برخی از زندانیان نباید اجازه داده شود بدون اجازه واکسن بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک وزیر اسرائیلی به مقامات زندان دستور داده است که زندانیان فلسطینی را علیه ویروس کرونا واکسینه نکنند ، و گفت که به برخی از زندانیان نباید اجازه داده شود بدون اجازه واکسن بزنند.

 

طبق بیانیه روز شنبه دفتر امیر اوهانا ، وی به سرویس زندان های اسرائیل دستور داده است که در این مرحله فقط کارکنان زندان را واکسینه کنند.

 

تایمز اسرائیل گزارش داد ، زندانیان مطابق با پیشرفت واکسیناسیون برای عموم مردم واکسینه می شوند.

 

این خبر پس از آن اعلام شد که قدری ابوبکر ، مدیر سابق کمیسیون زندانیان تشکیلات خودگردان فلسطین ، گفت که زندانیان امنیتی فلسطین طی چند روز آینده واکسینه می شوند.

 

ابوبکر روز شنبه به خبرگزاری WAFA گفت واکسیناسیون برای زندانیان اجباری نخواهد بود و افزود که زندانیان واکسن تولید شده توسط شرکت دارویی Pfizer را دریافت می کنند.

 

هفته گذشته سخنگوی کمیسیون بازداشت شدگان و بازداشت شدگان گذشته اعلام کرد که در مجموع 140 زندانی سیاسی فلسطینی در زندان های اسرائیل به ویروس کشنده آلوده شده اند.

کد خبر 1008640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha