مسابقه ادبی و دلنوشته «شوق وصال» در سلطانیه برگزار می شود

دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه ادبی و دلنوشته شوق وصال را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت نخستین سالگرد سردار دل‌ها و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت مسابقه ادبی و دلنوشته شوق وصال توسط این نمایندگی برگزار می‌شود.

 

شرکت کنندگان می‌تواند قطعه ادبی و دلنوشته خود را در قالب فایل ورد به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

 

علاقمندان شرکت در این مسابقه آثار خود را با مشخصات کامل شامل: عنوان اثر، نام و نام خانوادگی، کدملی، سن و شماره تماس به دبیرخانه مسابقه به نشانی سلطانیه، بلوار امام خمینی(ره) نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است زمان ارسال آثار تا 30 دی می باشد و به نفرات برگزیده از سوی دبیرخانه مسابقه جوایزی اهدا می شود.

 

همچنین نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه مسابقه مجازی تلاوت قرآن کریم را با محوریت سوره کوثر برگزار می نماید.

 

محوریت تلاوت با سوره کوثر و سوره قدر می‌باشد و شرکت کنندگان می‌بایست پس از معرفی کوتاه خود، آیات مورد نظر را با صوت لحنی زیبا تلاوت نمونده و کلیپ تصویری خور را از طریق کانال های اعلام شده به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

 

شرکت کنندگان می توانند تا 30 دی ماه 1399 آثار خود را ارسال نمایند و پس از بررسی آثار دریافتی به نفرات برتر جوایزی اهدا می گردد.

کد خبر 1009180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha