میثاق با ولایت در گرو عمل انقلابی است

عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد عدالت در جامعه را وظیفه مسئولان نظام برشمرد و با بیان اینکه هر مسئولی که در مسیر جریان عدالت کم کاری یا سنگ اندازی کند، ضد انقلاب است، گفت: میثاق با ولایت در گرو عمل انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله سید احمد حسینی خراسانی» امروز (9 دی) در مراسم محوری بزرگداشت حماسه نهم دی که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: نهم دی یادآور خاطره فراموش نشدنی حضور شکوهمند و وفادارانه ملت بزرگ ایران به نظام اسلامی، ارزش های دینی و ولایت فقیه است.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: زمانی که فتنه ها همچون ابرهای تیره فضا را تاریک و غبارآلود می کنند برای برون رفت از این فضا باید به قرآن تمسک پیدا کنیم.

 

 

وی یکی از عناصر بصیرت افزایی و بیداری انسان را خود فتنه برشمرد و بیان کرد: فتنه انسان را بصیر می کند، چرا که فتنه هشدار و خطر است.

 

 

آیت الله حسینی خراسانی تصریح کرد: باید همواره در مقام حفظ هوشمندی خودمان باشیم تا از فضای ظلمانی فتنه و فتنه انگیزی ضربه نخوریم و دچار آسیب نشویم.

 

 

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همه ما برای اینکه توفیق خنثی سازی توطئه های دشمنان و درهم شکستن فتنه انگیزی بدخواهان ملت، مکتب، نظام و انقلاب را داشته باشم، در درجه اول باید به خدا توکل کرده و منسجم و همدل باشیم.

 

 

وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم هماهنگی در جامعه عینیت پیدا کند باید سخن حکمت آمیز حضرت فاطمه الزهرا(س) در خطبه فدکیه برای فراهم ساختن انسجام، اتحاد و همدلی را مورد توجه قرار دهیم، گفت: یکپارچگی امت در گرو همدلی امت است و همدلی امت نیز با تحقق عدالت در تمامی شئون زندگی میسر می شود.

 

 

آیت الله حسینی خراسانی ایجاد عدالت در جامعه را وظیفه مسئولان نظام برشمرد و اظهارکرد: کسانی که در مسیر اجرای عدالت حرکت می کنند، مدافعان راستین اسلام و حامیان راست گوی رهبری اند.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هرکسی، در هر سمتی و با هر مسئولیتی اگر در مسیر جریان عدالت کم کاری یا سنگ اندازی کند، ضد انقلاب است، خاطرنشان کرد: چرا که بقاء انقلاب، قدرت، شکوه و صدور انقلاب جز با حضور ملت میسر نمی شود و حضور ملت هم جز در سایه همدلی ممکن نیست و همدلی امت نیز فقط فقط با اجرای عدالت ایجاد می شود.

 

 

وی تصریح کرد: اگر عدالت در جامعه پیاده شود، مردم به جریان عدالت در جامعه اطمینان پیدا می کنند و با مسئولان همسو خواهند شد و با این انسجام و همدلی قدرت عظیمی در مسیر اسلام ایجاد خواهد شد.

 

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و رهبری نامگذاری شده است، افزود: این امر تنها با حرف و شعار درست نمی شود و در گرو عمل انقلابی با سازوکارهای اختصاصی است.

 

 

آیت الله حسینی خراسانی با بیان اینکه در این مسیر باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم، اظهارکرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این مکتب است.

 

 

 

کد خبر 1009233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha