برنامه های فعالان کانون های مساجد به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های مختلفی به همت فعالان کانون های مساجد به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا خواهد شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های مختلفی به همت فعالان کانون های مساجد به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی مجازی از طریق شبکه های اجتماعی برای اعضای کانون های مساجد از مهمترین برنامه های محوری این دهه خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا و رهبری و دیدار با خانواده های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

سقاء تاکید کرد: نمایش عکس شهدا که به همت کانون های مساجد طراحی شده در رادیو نما به همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل از دیگر برنامه ها است که برای اولین بار در استان رخ خواهد داد.

 

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های قرآنی در منازل و اشتراک گذاری از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از برنامه های دهه بصیرت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: همزمان شدن این دهه با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی موجب افزایش فعالیت های فرهنگی و ترویجی کانون ها در موضوع های مختلف شده است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد با حضور در مزار شهدا همچون سال های قبل با آرمان های امام و شهدا و ولایت تجدید پیمان خواهند کرد.

 

کد خبر 1009248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha