برگزاری رژه خودرویی بزرگداشت حماسه ۹ دی در صومعه‌سرا

به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی رژه خودرویی در خیابان‌های شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، ۹دی تا ۱۹دی‌ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است که در این دهه اتفاقات مهم و تأثیرگذاری رخ داده است و امسال برای نخستین بار، دهه بصیرت با شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» در کشور گرامی داشته می‌شود.

 

سالروز حرکت عظیم و ماندگار مردم ایران در ۹دی سال ۱۳۸۸ در دفاع از ولایت و رهبری و محکومیت فتنه، سالگرد قیام تاریخی ۱۰دی سال ۱۳۵۷مردم ورامین، سالروز انتشار نامه الهی امام راحل به گورباچف، سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت، اربعین شهادت فخری‌زاده و سالروز آغاز مقالبه ملت ایران با فتنه کشف حجاب، سالگرد حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶از جمله وقایع و اتفاقات مهم در دهه بصیرت است.

 

امروز(9دی) مراسم رژه خودرویی با خودروهای شخصی و دولتی به مناسب یوم الله ۹ دی ماه، روز بصیرت، در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد و خودروها مسیر میدان ولیعصر(عج) تا گلزار شهدای مسجد جعفری را طی کردند.

 

مردم انقلابی و ولایتمدار در حالی که شیشه‌های ماشین‌های خود را به پوسترهایی به عکس مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده مزین کرده بودند، حماسه یوم الله ۹ دی را گرامی داشتند.

 

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» اظهار کرد: حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات این مرز و بوم است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

 

کد خبر 1009372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha