۹دی، انقلاب سوم و روز یاس و ناامیدی دشمنان است

حجت الاسلام خاضع از روز ۹ دی به عنوان انقلاب سوم و روز یاس و ناامیدی دشمنان یاد کرد و گفت: دشمنان فتنه پیچیده ای برای براندازی نظام اسلامی طراحی کردند که با بصیرت ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این روز خلق و طومار فتنه درهم پیچیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی سال 88 ملت بزرگ ایران، سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، سیدالشهدای محور مقاومت، سالروز قیام خونین مردم قم و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» همایشی به صورت محدود با توجه به شرایط کرونایی استان و شهرستان بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» در این آئین ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهادت سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید «محسن فخری زاده»، گفت: دهه مهم و تاریخی «بصیرت و میثاق امت با ولایت» یک روز آن یوم الله 9 دی بوده و از روز 9 تا 19 دی با این عنوان نام گذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وقایع تاریخی و مهمی در حدفاصل نهم تا 19 دی ماه اتفاق افتاده، خاطرنشان کرد: در روز 9 دی شاهد حماسه عظیم، تاریخی و ماندگار امت اسلامی بودیم که با بصیرت، دشمن شناسی، لحظه شناسی و ولایت مداری این حماسه عظیم را خلق کردند.

 

وی یادآور شد: موضوع دیگری که در این دهه اتفاق افتاد، روز 13 دی ماه، مصادف با نخستین سالگرد شهادت مظلومانه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده بین المللی جبهه مقاومت است که به دستور مستقیم رئیس جمهور خبیث و تروریست آمریکا ترور و به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: هیجدهم دی ماه نیز سالگرد حمله شجاعانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» است که با موشک باران این پایگاه، در واقع آمریکا در دنیا تحقیر شد و هیمنه پوشالی و ابهت ظاهری آنها درهم شکست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از 13 دی که مصادف با شهادت سپهبد شهید سلیمانی تا 18 دی ماه که موشک باران پایگاه آمریکایی اتفاق افتاد و تدفین شهید در روز 18 دی ماه سال گذشته صورت گرفت، شاهد حضور دهها میلیونی مردم در تشییع و تکریم شهدای مقاومت در عراق و در شهرهای مختلف ایران بودیم که یک بدرقه جهانی شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از این دو واقعه (موشک باران پایگاه آمریکایی و تشییع سپهبد شهید سلیمانی) به ایام الله یاد کردند و فرمودند« درس آموز و تعیین کننده است»، اظهار کرد: حادثه دیگری که در این دهه داریم، هفدهم دیماه، مصادف با چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید «محسن فخری زاده» است که به دست عوامل جنایتکار استکبار و صهیونیسم بین الملل به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: 19 دی نیز سالروز قیام خونین مردم متدین «قم» علیه رژیم فاسد، وابسته و مستبد پهلوی در سال 1356 است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور تعدادی محدودی از افراد در همایش گرامی داشت 9 دی و «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، امسال تجمع و راهپیمایی برگزار نشد.

 

وی از روحیه سلحشوری و همیشه در صحنه بودن مردم متدین استان کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان آورد و ادامه داد: اگر بیماری منحوس کرونا نبود، شاهد حضور بی نظیر مردم در این همایش بودیم.

 

حجت الاسلام خاضع از روز 9 دی به عنوان انقلاب سوم و روز یاس و ناامیدی دشمنان یاد کرد و ابراز داشت: دشمنان فتنه پیچیده ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند که با حضور و بصیرت ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این روز خلق و طومار فتنه درهم پیچیده شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم در عرصه ها را بصیرت مندانه و دشمن شناسانه دانست و گفت: با توجه به ضرورت بصیرت افزایی و خنثی سازی توطئه دشمنان، برگزاری چنین نشست هایی حتی به صورت محدود یک ضرورت است.

کد خبر 1009383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha