هزینه ماندگاری بشار اسد و محور مقاومت کمتر از هزینه قذافی بود

حجت الاسلام محمدحسنی ضمن تاکید بر اینکه امروز سوریه یکی از دژهای نفوذ ناپذیر محور مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیسم است، گفت: هزینه ماندگاری بشار اسد و محور مقاومت کمتر از هزینه قذافی بود.

حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» به راهبرد مقاومت اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: راهبرد بصیرت منهای مقاومت به مقصد نهایی نمی رسد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در بصیرت باید مقاومت داشته باشیم.

 

وی راهبرد بصیرت و مقاومت را در کنار همدیگر حلال مشکلات دانست و ادامه داد: مقاومت جزء مطالبات مهم بوده و شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد کبیر و خستگی ناپذیر را در دستور کار خود قرار داد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ملت قرآنی ملتی است که مقاوم و معتقد به ارزش های اسلامی است، ادامه داد: مقاومت برای شرایط سخت است و در همه حوزه ها نیازمند این راهبرد هستیم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: به تجربه ثابت شده مقاومت و تسلیم هزینه دارند و همیشه هزینه مقاومت کمتر و هزینه تسلیم بیشتر و نابود کننده است.

 

وی به مثالی در این زمینه اشاره و اضافه کرد: کشور عربی لیبی به رهبری «معمر قذافی» در برابر زیاده خواهی های آمریکا فریب خورد، مقاومت نکرد و امروز حتی سرنوشت قبر او معلوم نیست و این نتیجه تسلیم در برابر زورگویان است.

 

حجت الاسلام محمدحسنی به کشور سوریه و مقاومت ملت آن در برابر دنیا اشاره کرد و یادآور شد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه که جنگ تا نزدیکی کاخ او آمده بود طبق نصیحت های شهید سلیمانی مقاومت کرد و ماندگار شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اینکه امروز سوریه یکی از دژهای نفوذ ناپذیر محور مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیسم است، ادامه داد: هزینه ماندگاری بشار اسد و محور مقاومت کمتر از هزینه قذافی بود که از تاریخ حذف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: راهبرد ملت ایران از ابتدا بصیرت و مقاومت بود که 42 سال در برابر بزرگ ترین قدرت های عالم ایستاد و عظمت دین، قرآن، اسلام، آگاهی، شجاعت، شهامت و ... را در برابر دشمنان به نمایش گذاشت.

 

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: باید با این دو راهبرد «بصیرت» و «مقاومت» از سایر گردنه ها عبور کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را طبق پیش بینی امامین انقلاب به حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) تحویل دهیم.

کد خبر 1009518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha