احداث و مرمت  ۱۵ واحد مسکن مددجویی   با مشارکت گروههای جهادی و بسیج سازندگی ملایر در سال جاری

سیاوشی گفت: ۱۵ واحد مسکن مددجویی با مشارکت گروههای جهادی و بسیج سازندگی ملایر در سال جاری احداث و مرمت شده است.

«علی سیاوشی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی 6 واحد مسکن مددجویی ویژه نیازمندان و محرومان در روستاهای ملایر که توسط بسیج سازندگی  احداث شده  افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر افزود: این  واحدهای مسکونی  با هدف تامین مسکن اقشار محروم و نیازمند با همت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و با هزینه ای معادل ۲۰۰ میلیون تومان در قالب ساخت، بازسازی و مرمت آماده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ واحد مسکونی مددجویان و محرومان شهرستان ملایر با اعتبار حدود ۲۹۰ میلیون تومان در سال جاری و با مشارکت فعال گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ، افراد خیر و نهادهای حمایتی احداث، مرمت و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه  77 واحد مسکن  نیز  که از سیل سال 98 آسیب دیده بودند توسط  گروه های جهادی و بسیج ملایر مرمت و احداث شد افزود: کار احداث و مرمت این تعداد واحد مسکونی نیز در هفته بسیج امسال به پایان رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر درز ادامه با اشاره به انجام طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان توسط بسیج سازندگی گفت:  این طرح ها  بیشتر در حوزه تولید قارچ، زنبورداری، گیاهان دارویی و زعفران است.

وی گفت: امسال به دلیل اختصاص پیدا نکردن تسهیلات مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح‌های اشتغالزا، طرحی در این رابطه نداشتیم و امیدواریم تا پایان سال اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه  بیشتر طرح‌ها با استفاده از صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار به سمت و سوی ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه خیاطی، تولید ماسک، مرواربافی، سبدبافی و میناکاری سوق پیدا کرد گفت: امسال بیش از هفت کارگاه اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم این شهرستان از محل صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار و با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای بانوان آسیب‌دیده از کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج افتتاح شد.

کد خبر 1009684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha