اجرای طرح ۳۱۳ برای تقویت اعتقادات مذهبی نوجوانان مدد جو

حجت الاسلام جعفری از اجرای طرح ۳۱۳ برای تقویت اعتقادات مذهبی نوجوانان مدد جو خبر داد وگفت: این طرح با همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد اجرا می شود.

حجت الاسلام  «علی جعفری» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با اشاره به ارتباط  فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حوزه علمیه گفت: جز اسناد بالادستی امداد است که از توان حوزه علمیه استفاده کند.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد ادامه داد: طرح 313 به  نیت یاران امام زمان (عج)  را با حوزه علمیه آغاز کرده ایم و از ظرفیت روحانیون برای تهذیب نوجوانان در قالب رفاقت استفاده می کنیم.

 

وی با بیان اینکه این طرح در 313 دهستان اجرا می شود افزود:در گام اول از  313 دهستان اجرا می شود و از توان نفوذ فرهنگی روحانیون در خدمت رسانی فرهنگی استفاده می شود. روحانیون با اجرای طرح های مختلف ویژه نوجوانان به رشد ایمانی و اعتقادی آن ها کمک می کنند.

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: این طرح بیش از 730 هزار نفر دانش آموز  و 80 هزاردانشجو را پشتیبانی می کنند.

 

وی تاکید کرد: طرح ۳۱۳ در حال ارزیابی است و از بهمن ماه سال جاری اجرا می شود.

وی همچنین درباره ویژه برنامه های که در رابطه با سالگرد شهادت سردار سلیمانی معاونت فرهنگی دارد نیز گفت: سردار سلیمانی بسیار شخصیت محبوبی است و این شخصیت نیاز به برنامه های تبلیغاتی ندارد چون در قلب همه رفته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد گفت: آیین باشکوه مجازی را برای پاسداشت و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارخواهیم کرد.همجنین ویدیو کنفرانس های به صورت نشست سراسری داریم. همچنین برنامه های با بسیج نیز تدارک دیده شده است.

کد خبر 1009818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha