اهدای ۵۰۰ پک بهداشتی به خانواده های تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه های میاندرود

ندافی گفت: ۵۰۰ پک بهداشتی در رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در بین خانواده های تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه های میاندرود توزیع می شود.

« عارفه نوروز ندافی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  مازندران در میاندرود گفت: آبشار عاطفه های شعبه میاندرود، همزمان با شیوع کرونا در جهت مبارزه با ویروس کرونا، پک بهداشتی و بسته های معیشتی مختلفی را در بین مددجویان تحت حمایت بنیاد توزیع کرد.

 

مدیر دفتر نمایندگی خیریه آبشار عاطفه ها میاندرود مازندران افزود: توزیع 500 پک بهداشتی در رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های مهم ما در ساروز شهادت سردار است که در روز شنبه 13 دی ماه در مصلای سورک اجرایی می شود.

 

وی گفت: این رزمایش از جنس ایثار و ازخودگذشتگی سردار دلها و گامی مؤثر برای کاهش آسیب‌­ها و آلام آسیب دیدگان از کروناست که به همت آبشار عاطفه ها و با همکاری خیران در شهرستان میاندرود اجرایی می شود.

 

ندافی خاطر نشان کرد: در این رزمایش شهید سردار سلیمانی با هدف دستگیری از نیازمندان، 500 بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده و شوینده به همت خیران در بین خانوارهای تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه های میاندرود توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: این مرکز خیریه با هدف یاری رساندن به محرومان و رفاه حال بیشتر آنان در طول سال، کمک های مختلف توزیع جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار دارد و در دوران کرونا هم با برنامه ریزی منسجم وارد عمل شد و توزیع سبد غذایی و بهداشتی خانوار را بین مددجویان خود اجرایی کرده و همچنان استمراردارد.

کد خبر 1010148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha