نهضت پیشرفت باید مسئله جوان امروز باشد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نهضت پیشرفت را خیلی مهم دانست که باید مسئله جوان امروز باشد و گفت: تولید واکسن{کرونا} یکی از نمونه های آن است که سرمان را بالا می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمد قمی، عصر پنجشنبه(۱۱ دی) در دیدار با فعالین و نخبگان فرهنگی پس از استماع نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مدعوین گفت: بی صاحب و بی متولی بودن فرهنگ درد همه ما است  و این نکته که در بسیاری از جاها فرهنگ متولی ندارند، کاملاً درست است.

 

 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور
با اشاره به اینکه نگاشتن پیوست فرهنگی شاید کار چندان پیچیده و دشواری نباشد اما مهم اجرا است؛ ادامه داد: آشفتگی و شلختگی حاکمیت در حوزه فرهنگ معضل تلخی است و مثال آن دستگاه های متعدد بدون نسبت است و ما در این باره کوتاه نمی آییم و ان شاءالله به انسجام و قدرت در حوزه فرهنگ خواهیم رسید و باید بتوان میدان را برای همه مردم فراهم و درها را باز کرد.

 

 

وی نهضت پیشرفت را خیلی مهم دانست که باید مسئله جوان امروز باشد و ادامه داد: تولید واکسن{کرونا} یکی از نمونه های آن است که سرمان را بالا می گیریم.

 

 

حجت الاسلام قمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فضای مجازی یک حقیقت است و کسی در برابر آن نباید جبهه بگیرد؛ افزود: اما باید جلوی نحوه حکمرانی معیوب و علیل جمهوری اسلامی در این فضا گرفته شود زیرا این تحقیر حاکمیت است.

 

وی با بیان اینکه حکمرانی فضای مجازی نداریم و وضعیت افتضاح است؛ خاطرنشان کرد: حتماً حاکمیت می تواند مؤثرتر ورود کند و باید روشمند و هوشمندانه صورت بگیرد.

 

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اهمیت این مسئله که راه حل های عملیاتی برای دردهای موجود باید مشخص باشد؛ اظهار کرد: در مقام تشخیص درد شاید خوب عمل کرده باشیم اما مرحله بعدی اجرا است زیرا فهم عارضه و مشکل، یک مسئله و توان حل اجرا مسئله دیگری است.

 

وی ادامه داد: سعی کنیم دل آقا را خوش کنیم مثل حاج قاسم؛ نگرانی نزایید؛ ای کاش با هم بار برداریم؛ ما گفتیم انتقام سخت و پای هزینه های آن نیز ایستادیم.


 

 

 



 

کد خبر 1010221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha