شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) و ولایتمدار واقعی بود

پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سلیمانی خود را به تمام معنا سرباز ولایت می‌دانست و تمام پرورش‌یافتگان مکتب حضرت امام بر اساس این تفکر تلاش می‌کنند و نظام را یک نظام الهی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضا پورشمسی در ویژه برنامه دهه مقاومت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه آمریکایی ها برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در چهل سال توطئه های بسیاری را طرح ریزی کردند، گفت: زمانی که حلب آزاد شد از 92 کشور جهان جنازه در این شهر پیدا شد که نشان می دهد آنها برای دست یابی به اهداف شومشان با چه روش ها دست به چه حرکت های ناجوانمردانه ای می زنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: اسلام گریزی از دیگر اهداف دشمن در منطقه است تا جهان نسبت به جمهوری اسلامی جبهه گیری کرده و اسلام در خطر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: حضور شهید سلیمانی در سوریه و جبهه مقاومت بسیار ارزشمند بود که با توکل بر خدا توانستند در مقابل دشمن بایستند و آنها را با شکست مواجه سازند.

پورشمسی با بیان اینکه نگاه شهید سلیمانی نگاه سربازگونه ای به ولایت بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی خود را به تمام معنا سرباز ولایت می‌دانست و تمام پرورش‌یافتگان مکتب حضرت امام بر اساس این تفکر تلاش می‌کنند و نظام را یک نظام الهی می‌دانند.

کد خبر 1010505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha