مناظره هاي مستدل و محكم از خصوصيات ويژه آیت الله مصباح یزدی بود

آیت اللّه نوری همدانی در پی ارتحال فقیه عالیقدر آیت اللّه محمد تقی مصباح یزدی با صدور پیامی تصریح کرد:علميت ايشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسي، صراحت لهجه در دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب موجب برجستگي آن مرحوم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در پیام آیت اللّه نوری همدانی در پی ارتحال فقیه عالیقدر آیت اللّه محمد تقی مصباح یزدی که امشب(جمعه۱۲دی) صادر شد آمده است: انالله و انااليه راجعون. خبر ارتحال فقيه عاليقدر آيت الله آقاي حاج شيخ محمدتقي مصباح يزدي رحمت الله عليه موجب تأسف و تأثر عميق اينجانب گرديد.

 

این مرجع تقلید در ادامه آورده است: درگذشت آن عالم متقي بي شك ثلمه عظيمي است كه به راحتي قابل جبران نخواهد بود؛ علميت ايشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوا و زمان شناسي، صراحت لهجه در دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب موجب برجستگي آن مرحوم بود.

 

وی آورده است: تربيت شاگردان فراوان و تأسيس مركز علمي و پژوهشي امام خميني رحمت الله عليه و اثار قلمي متعدد و بيان مناظره هاي مستدل و محكم از خصوصيات ويژه ايشان بود.

 

در پیام آیت الله نوری همدانی تصریح شده است: در بيان ديگر مرحوم ايت الله مصباح سراسر عمر با ارزش خود را در راه ترويج مكتب اهلبيت عليهم السلام سپري كرد و ازهيچ كوششي دريغ نكرد و مي تواند بعنوان يك الگوی ارزنده براي طلاب محترم باشد.

 

وی در پایان آورده است:ارتحال اين دانشمند محترم و فقيه با اخلاص را به ساحت مقدس حضرت بقية الله امام عصر عجل الله تعالي، مقام معظم رهبری، حوزهاي علميه و مجامع ديگر علمي و به شاگردان و ارادتمندان ايشان بويژه همسر و فرزندان و داماد محترمشان تسليت عرض نموده و علو مقام براي آن فقيد سعيد مسئلت مي نمايم.

کد خبر 1010530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha