فعالیت ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت در کاشان/توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در سالروز شهادت سردار سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از فعالیت ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت با هدف بهبود وضعیت شهرستان کاشان از لحاظ کاهش شمار مبتلایان به بیماری و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت با نام سردار شهید سلیمانی و با هدف بهبود وضعیت شهرستان از لحاظ کاهش شمار مبتلایان به بیماری و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در حال فعالیت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: این قرارگاه ها در چهار محور آموزشی، مراقبتی، نظارتی و حمایتی با محوریت ائمه جماعات و پایگاه های بسیج فعالیت می کنند.

 

اکبری بیان داشت: در این راستا کمک ‌های مؤمنانه شامل دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: همچنین دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و آموزشی، ۵ هزار پرس غذای گرم، ۲۰۰ هزار قرص نان رایگان توسط ۸۰ نانوایی در سالروز شهادت سردار سلیمانی تهیه و توزیع خواهد شد./

کد خبر 1010725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha