آیت‌الله مصباح با راه اندازی مؤسسات مختلف به روشنگری دینی همت گمارد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، طی پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و نوشت: آیت‌الله مصباح با راه اندازی مؤسسات مختلف به روشنگری دینی همت گمارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، طی پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت. متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر  است:
مصیبت ارتحال عالم ربانی، مجتهد عالیقدر و یار همیشگی امام و رهبری، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این مرد بزرگ عمر پربرکت خویش را در راه اعتلاء اسلام، آموزه ها و ارزش های اهل بیت(علیهم السلام) و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت و ثمرات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشت و با تاسیس و راه اندازی مراکز و مؤسسات مختلف ازجمله مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی (ره)  در زمینه تربیت طلاب و علاقمندان به دروس دینی و حوزوی، رفع شبهات و روشنگری دینی همت گمارد و در مسئولیت های مختلف نیز نقش ارزشمندی را  ایفا نمود.

 این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و امت اسلامی، حوزه‌های علمیه، جامعه‏ علمی کشور، بیت معظم و شاگردان و ارادتمندان تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی را برای آن عالم بزرگوار مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

کد خبر 1010753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha