آیت‌الله مصباح یزدی دانشجویان و طلاب را در برابر تفکرات الحادی و التقاطی، حفظ کرد

بسیج اساتید طی پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی از وی به عنوان شخصیتی یاد کرد که دانشجویان و طلاب را در برابر تفکرات الحادی و التقاطی، حفظ و حراست کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیج اساتید طی پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی از وی به عنوان شخصیتی یاد کرد که دانشجویان و طلاب را در برابر تفکرات الحادی و التقاطی، حفظ و حراست کرد. متن این پیام تسلیت به این شرح است: 

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی الی یوم القیامه

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، فیلسوف متاله، فقیه مفسر، حکیم مجاهد، متفکر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام، حضرت علامه آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) در سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دانشمند علمی و هسته ای دکتر محسن فخری زاده، قلوب همه ملت ایران، مومنان و مجاهدان راه خدا، عزت، شرف، مقاومت، آزادی و آزادگی را آکنده از غم و اندوه مضاعف کرد. حضرت علامه مصباح یزدی، عالم و اندیشمندی بی بدیل بود که در محضر استادانی همچون حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، علامه طباطبایی و آیت الله العظمی بهجت (رحمه الله علیهما)، مراتب علمی و معرفتی را طی کرده و خود به شخصیتی بی نظیر تبدیل گردید.

ایشان با تاسیس مراکز علمی و تحقیقاتی متعدد از جمله "موسسه در راه حق" ، "بنیاد حضرت باقرالعلوم (علیه السلام)"، "موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) " و تربیت اساتید فاضل و طلاب انقلابی و نیز تالیف و ارائه صدها کتاب، مقاله و سخنرانی در روشنگری و بصیرت افزایی، خلا شخصیت های کم نظیری همچون علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده و قلب پاک و ذهن معرفت جوی دانشجویان و طلاب را با معارف زلال و ناب الهی و ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی، سیراب نموده و آنها را در برابر تفکرات الحادی و التقاطی، حفظ و حراست فرمود. سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، رحلت این عالم فرزانه و "برادر عزیز و قدیمی" رهبر معظم انقلاب اسلامی را خدمت معظم له، مراکز دانشگاهی و حوزوی، دوستان و شاگردان، فرزندان و خاندان و عموم ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

کد خبر 1010803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha