آیت الله مصباح، عمار انقلاب و وزنه ای برای انقلاب اسلامی بود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: آیت الله العظمی مصباح یزدی عمار انقلاب و یار راستین مقام معظم رهبری و وزنه‌ای سنگین برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تسلیت رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح دانشمند بزرگ ، متفکر ارزشمند ، فیلسوف مجاهد، فقیه متبحّر، مدرس مبرّز و استاد برجسته حوزه‌های علمیه بود و رحلت ایشان ثلمه بزرگ و خلأ جبران ناپذیری برای اسلام است.


امام جمعه آران و بیدگل افزود: آیت الله العظمی مصباح یزدی عمار انقلاب و یار راستین مقام معظم رهبری و وزنه‌ای سنگین برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. آن عالِم عامل، افزون بر مجاهدت مستمر در راستای صیانت و حراست از حریم آموزه‌ های بلند دینی و اسلامی از حضور در میدان جهاد سیاسی نیز غافل نماند و با تأسّی به سیره حضرت امام خمینی(ره)، تلاش در مسیر تحقّق اهداف نهضت اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را وجهه همت خویش قرار داد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: ایشان در طول چهار دهه گذشته در مجلس خبرگان رهبری ، تربیت شاگردان فراوان ، تاسیس مرکز علمی و پژوهشی امام خمینی (ره ) و آثار قلمی متعدد و جایگاه‌ها و مناصب گوناگون، نسبت به خدمت خالصانه و مجدانه به‌نظام مقدس اسلامی اهتمام داشتند.

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: بی‌گمان آثار، برکات و نقش کم نظیر آن استاد برجسته و فقیه ربانی، به عنوان عالمی وارسته و بصیر در بسیاری از میادین مجاهدت در قبل و بعد از انقلاب، در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی برجسته خواهد درخشید./

کد خبر 1010970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha