کدام شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند؟

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: شهرستان‌های آذرشهر، میانه، مراغه، جلفا، اهر، سراب و عجب‌شیر هفت شهرستانی هستند که در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» در جلسه هماهنگی نهادهای مسؤول در اجرای طرح «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهرستان‌های آذرشهر، میانه، مراغه، جلفا، اهر، سراب و عجب‌شیر هفت شهرستانی هستند که در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: متاسفانه شهرستان عجب‌شیر از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده که ضروری است در این شهرستان اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که وضعیت شهرستان جلفا نیز همچنان در حالت نارنجی باقی مانده است، گفت: محدودیت تردد بین شهری برای شهرستان‌های با وضعیت زرد نداریم ولی در شهرستان‌ها با وضعیت نارنجی محدودیت‌های تردد بین شهری اعمال می‌شود.

راستگو  با تاکید بر اینکه باید از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کرد، افزود: در برخی شهرستان‌ها گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری برخی مراسم‌ها همچون مجالس ترحیم ارائه می‌شود که فرمانداران باید به جد به این موضوع ورود کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نباید وضعیت عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: مفهومی به نام رعایت پروتکل‌ها در فضاهای سربسته وجود ندارد و در چنین فضاهایی اصلا نباید تجمع شکل گیرد.

کد خبر 1011128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha