شهادت سلیمانی، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را بی‌حیثیت‌ترین حاکمان تاریخ معرفی کرد

فتح‌الله حقیقی گفت: شهادت سردار سلیمانی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را بی‌حیثیت‌ترین و ضعیف‌ترین حاکمان تاریخ معرفی کرد که نتوانستند افکار عمومی را اقناع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه دیروز در اولین یادواره سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۱۰۳ شهید ادارات استان زنجان اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشیع سردار سلیمانی، سیلی محکمی به استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا بود.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه دومین سیلی ایران به آمریکا حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد به عنوان مقر نیروهای آمریکایی بود، خاطرنشان کرد: ساقط کردن پهباد آمریکایی گام دیگری برای انتقام از آمریکا بود.

 

وی با اشاره به اینکه انتقام خون سلیمانی سخت از گذشته ادامه خواهد داشت، افزود: آمریکا در توهم بود که با شهادت سردار سلیمانی نظام اسلامی ضربه مهلکی دریافت می‌کند ولی با این اقدام خود را به دوران اضمحلال نزدیکتر کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حضور هفت میلیون نفر با شعار «انتقام، انتقام» در تهران و حضور باشکوه مردم در مراسم بدرقه سردار سلیمانی درعراق نشان داد که سردار سلیمانی از چه پشتوانه عظیم مردمی دارد برخوردار است که آمریکا از فهم آن عاجز است.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سیاستمداران و ‌تحلیگران این اقدام جنایتکارانه آمریکا را نقض قوانین بین‌المللی و توافق بین خود و بغداد اعلام کردند، افزود: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که آمریکایی‌ها و ایادی استکبار در محاسبات خود اشتباه کردند.

 

وی با بیان اینکه ضربه زدن به وحت ملی از دیگر اهداف آمریکایی‌ها در ترور شهید سلیمانی بود، افزود: استکبار به این هدف هم با افزایش وحدت بین مردم ایران نرسید.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از احمقانه‌ترین اشتباهات آمریکایی در ترور سردار سلیمانی تغییر هدف الهی مردم ایران بود غافل از اینکه این هدف هم محقق نخواهد شد.

 

حقیقی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی یاران سردار با همان انگیزه و صلابت بیشتر راه سردار بزرگ اسلام را ادامه می‌دهند.

 

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را بی‌حیثیت‌ترین و ضعیف‌ترین حاکمان تاریخ معرفی کرد که نتوانستند افکار عمومی را اقناع کنند.

 

 

کد خبر 1011173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha