دشمنان برای شناخت ملت ایران به حاج قاسم نگاه کنند

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اگر کج دشمنان می خواهند ملت ایران را بشناسد نگاه به حاج قاسم بکنند؛ او عقبه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، یکشنبه(14 دی) در گردهمایی تقریب مذاهب(شیعه و سنی) در سخنانی با بیان اینکه این گردهمایی با نگاه به این موضوع که شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است؛ برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یک سال از این حادثه می گذرد اما اصلاً احساس کهنگی نمی کنیم و شهادت شهید حاج قاسم برای ما و ملت ایران و آزادی خواهان کهنگی ندارد؛ افزود: امام خامنه ای فرمود من همیشه به یاد این شهید هستم و علت آن این است حاج قاسم قلب ملت بزرگ ایران است.

 

 

وی ادامه داد: امروز قلب 80 میلیون ایرانی از همه اقوام و مذاهب با هر گرایش سیاسی کینه مقدس انتقام را در دل دارند و حاج قاسم عصاره ملت ایران است.

 

 

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اگر کج دشمنان می خواهند ملت ایران را بشناسد نگاه به حاج قاسم بکنند؛ او عقبه ملت ایران است که با اطاعت محض از رهبری و درایت، همه وجودش را در طبق اخلاص گذاشت؛ پس با این نگاه ملت ایران را تحلیل و تجزیه کنند و هزینه سنگین به خود تحمیل نکنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه اگر حاج قاسم غده سرطانی داعش را از بین نبرده بود، اروپایی ها و آمریکایی ها باید در کشورهاشان قلع و قمع می شدند؛ تصریح کرد: شهادت او نشان داد حاج قاسم محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: برای حاج قاسم حزب الله با حشدالشعبی و انصارالله و...تفاوتی نداشت و همان قدر که زینبیه و نجف و...برای ائو مهم بود همان قدر هم  اربیل و موصل مهم بود.

کد خبر 1011236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha