برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم به همت آستان عباسی

موسسه قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم با حضور ۵۰ حافظ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه الهندیه موسسه قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) مسابقه حفظ قرآن کریم را با هدف تقویت حافظه و ایجاد انگیزه برای ادامه حفظ در میان علاقه مندان قرآنی آغاز کرد.

 

«سید حامد المرعبی» مسئول این شعبه گفت: این مسابقه های قرآنی خواه در حفظ و خواه در علوم قرآنی از جمله فعالیت هایی است که این موسسه وشعبه های آن برای برگزاری مداوم این مسابقه ها همت می کنند. این مسابقه تنها یکی از مسابقه هایی است که با رعایت تدابیر پیشگیرانه و احتیاطانه و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

المرعبی افزود: این مسابقه نخستین مسابقه ای است که این شعبه به علت ازسرگیری فعالیت های حضوری اش برگزار می کند. شعبه الهندیه در این مدت فعالیت های حضوری را به دلیل پیامدهای شیوع کرونا متوقف کرده بود.

 

وی ادامه داد: در این مسابقه 50 نفر از حافظان قرآنی شرکت کردند. برای تعیین برگزیدگان این مسابقه از سیستم مخصوصی استفاده می شود.

 

مسئول این شعبه گفت: از تعداد 50 نفر شش نفر به مرحله پایانی می رسند و هفته آینده مرحله نهایی برای تعیین رتبه اول برگزار می شود.

کد خبر 1011486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha