ایست و بازرسی نهبندان تجهیز شود

بیکی گفت: با توجه به عملکرد مطلوب ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان، این ایستگاه باید بیش از پیش تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (١۴ دی) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور دبیر استانی شورا و رئیس پلیس مواد مخدر استان خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: ٢١ تن کشفیات مواد مخدر در نهبندان حاکی از فعالیت گسترده نیروی انتظامی در بخش مقابله است. 

 

 فرماندار نهبندان خواستار تجهیز ایست و بازرسی سهل آباد شد و افزود: نهبندان جزو شهرستان های کمتر توسعه یافته است که باید توجه ویژه ای در تامین اعتبارات آن در بخش مختلف شود.

 

 محمدرضا حسنی مقدم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در نهبندان، گفت: یک سوم کشفیات استان در نهبندان است اما به معنای افزایش مصرف مواد مخدر در این شهرستان نیست.

 

وی از انعقاد ١۵ تفاهم نامه در حوزه پیشگیری از مواد مخدر با دستگاه های مختلف در استان خبر داد و گفت: به زودی همه شهرستان های استان از محل اجرای این تفاهم نامه ها بهره مند می شوند.

 

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۴٠ میلیون تومان جهت تجهیز خانه های ورزشی روستایی به اداره کل ورزش و جوانان تزریق شده است.

 

حسنی مقدم بیان کرد: تجهیز دو ایستگاه ایست و بازرسی شامل سهل آباد نهبندان و علی آباد بیرجند باید انجام گیرد چرا که تجهیز این دو محل در اعتبار ١۴٠٠ پیش بینی شده است.

 

 وی تصریح کرد: سال گذشته بالاترین اعتبار شورای هماهنگی در حوزه درمان بود و امسال نیز هیچ بدهی به بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی نداریم.

 

 

 

 

کد خبر 1011518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha