۷ تن کالای اساسی یارانه‌ای در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شمسی‌پور از رشد ۳۰ درصدی اقلام یارانه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری در ۹۹ ماه امسال خبر داد و گفت: در همین مدت هفت تن کالای اساسی یارانه‌ای در استان توزیع شده است.

«حسن شمسی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 464 تن برنج دولتی، یک هزار و 65 تن شکر، یک هزار تن روغن خوراکی، 490 تن مرغ منجمد و 237 تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین از رصد و کنترل 100 قلم کالا در استان به صورت هفتگی خبر داد و گفت: کنترل ‌ها به منظور مقابله با احتکار، گرانفروشی و تخلف در حوزه بازار تشدید شده است.

 

شمسی‌پور در ادامه از رشد 21 درصدی صدور و تمدید پروانه کسب صنفی در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت برای چهار هزار و 910 واحد صنفی پروانه کسب صادر و تمدید شده است این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و 44 مورد بوده است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تعداد واحدهای صنفی فعال در استان را بیش از 43 هزار واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین این اصناف مربوط به شهرستان شهرکرد است.

 

شمسی‌پور خاطرنشان کرد: مکان‌یابی نخستین شهرک خصوصی بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف، تشکیل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان بادام و صنایع دستی و انجام 650 مورد ثبت سفارش واردات کالا و خطوط کارخانه‌ها به استان از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه طی 9 ماهه امسال است.

 

کد خبر 1011762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha