برنامه حمایتی ادارات به ایتام مشخص شود/هزار و ۱۴۵ یتیم بدون حامی داریم

جمالی با اشاره به اینکه هزار و ۱۴۵ فرزند یتیم بدون حامی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: باید برنامه «پویش همدلی حمایت ادارات از فرزندان یتیم» در استان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» ظهر امروز (۱۶ دی ماه) در جلسه پویش همدلی حمایت ایتام در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله شرکت های دولتی و صاحبان صنایع و بنگاه های تولیدی بخش خصوصی که توان و شرایط بهتری دارند، در طرح پویش همدلی به عنوان معسر یا حامی ایتام مشارکت جدی داشته کنند.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هزار و ۱۴۵ فرزند یتیم بدون حامی در استان داریم، گفت: در رابطه با حامی ایتام نسبت به میانگین کشوری عقب تر هستیم.

 

وی یادآور شد: تعداد زیادی یتیم بدون سرپرست و حامی در استان داریم و تاکید براین است تا «محسنین» و «ایتام بدون حامی» در طرح پویش همدلی زیر چتر حمایت قرار داده شوند. 
 

جمالی با بیان اینکه باید به دنبال این موضوع باشیم که برش حمایتی ایتام در دستگاه های اجرایی شود و طرح پویش «ایران سرزمین مهربانی» به اجرا درآید، ادامه داد: می توانیم با تلاش و فرهنگ سازی طرح و یا پویش هر کارمند حامی یک فرزند یتیم را در استان تحقق بخشیم.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار است که نیکوکاران استان هم با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال، نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که صدا و سیما و رسانه های گروهی استان در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و سهم خودشان را در این امر نیکوکارانه ایفا کنند. 
 

جمالی با اشاره به اینکه، امسال در استان بیش از ۱۱ میلیارد تومان به ایتام کمک شده، گفت: همه وظیفه داریم با یک عمل خیرخواهانه و با سعی و تلاش بیشتر شرایط بهتری را برای حمایت از فرزندان ایتام در استان فراهم کنیم.

 

کد خبر 1012274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha